• شاخه: طراحی    ::    بازدید: ۱۷۳۱
  • ۰

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره سی‌ و یکم

طراحی UX یک قدم در یک پروژه است

بسیاری فکر می کنند طراحی تجربه کاربری محدود به کشیدن طرح اینترفیس است.

طراحی تجربه کاربری فرآیندی بسیاری وسیع‌تر است، که در حالت ایده‌آل، از مرحله استراتژی شروع می شود و تمام طول عمر یک پروژه یا یک تجارت را تحت تاثیر قرار می دهد.

طراحی UX با آموختن در مورد مدل تجارتی، انجام تحقیقات روی کاربر و دانستن اینکه چگونه یک سرویس می تواند در زندگی کاربران بصورت معنی داری جای بگیرد شروع می شود.

بنابراین طراحی UX نقش قاطعی در تعریف استراتژی تجارتی دارد و مبنایی برای تصمیمات تجارتی است. یک فرایند UX-محور به رابط‌های کاربری ختم نمی شود و مواردی همچون آزمایش (طراحی) با کاربران، پشتیبانی توسعه، اعمال اصلاحات مداوم حتی بعد از لانچ پروژه است.

UX31

همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *