• شاخه: طراحی    ::    بازدید: ۹۶۵
  • ۰

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره بیست و نهم

کاربران منطقی هستند

برخلاف چیزی که اقتصاد کلاسیک به ما آموخته است، افراد تصمیمات منطقی محض بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق هزینه و سودمندی مورد انتظار نمی گیرند.

یافته های تحقیقات تایید می‌کنند که تصمیمات ما بیشتر از احساسات ما نشات می گیرند، تا تفکر آگاهانه و منطقی. اما غیرمنطقی بودن ما قابل پیشبینی است.

از این رو طراحان خوب می توانند در مورد تصمیم گیری انسان بیاموزند و به فراتر از کاربردپذیری بروند تا محصولاتی بیافرینند که به طور موثر رفتار ما را تحت تاثیر قرار دهند.

UX29

همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *