• شاخه: طراحی    ::    بازدید: ۱۱۱۹
  • ۱

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره بیست و چهارم

افراد همیشه از محصولات شما آنطور که شما فکر می‌کنید، استفاده می کنند

اگر یک محصول به منظور برآوردن نیازهای خاص و مشخص کاربران طراحی شده باشد، کاربران الزاما این محصول را به روش و منظوری که این محصول طراحی شده است استفاده نمی‌کنند.

در بسیاری از موارد کاربران متوجه نمی‌شوند که یک محصول چگونه کار می‌کند، و یا اهمیتی نمی‌دهند، و اولین راهی که برای استفاده از آن بیابند به آن راه و روش ادامه می‌دهند. بسیاری از افراد، برای مثال، URL را بجای آدرس بار مرورگر در جستجوی گوگل وارد می‌کنند.

بنابراین بهتر است طراحی تان را بر اساس مفروضات انجام ندهید و همیشه بازخوردها را جمع آوری کنید. تا بدانید نیازهای واقعی کاربران چیست و محصول شما در عمل چگونه استفاده می شود، و از این بازخوردها ایده‌های نو و کاربردی جمع کنید.

UX24

همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

یک واکنش

  1. php گفت:

    مرسی از بیان این گونه مسائل… عالی ان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *