• شاخه: طراحی    ::    بازدید: ۱۱۹۳
  • ۰

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره بیست و دوم

تست‌های کاربردپذیری پر هزینه‌اند

 

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها هنوز بر این عقیده اند که آزمایش کاربردپذیری چیز لوکسی و تجملی است که به یک آزمایشگاه مجهز و هفته ها کار نیاز دارد.

در واقع آزمایش های کاربردپذیری می توانند هم سریع باشند و هم نسبتا ارزان. شما به نمونه اولیه پرهزینه نیاز ندارید: آزمایش هایی که با استفاده از نمونه های اولیه روی کاغذ انجام میگیرند نیز نتایج ارزشمندی به همراه دارند.

همچنین به تعداد زیادی شرکت کننده نیازی ندارید، حتی 5 کاربر نیز می‌تواند برای آزمایش موارد خاص کافی باشد و بکارگیری نیرو نیز می‌تواند به روش گوریلا-استایل انجام گیرد.

برای بسیاری از پروژه ها شما حتی می توانید آزمایش های از راه دور استفاده نمایید.

UX22

 

 

همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *