• شاخه: طراحی    ::    بازدید: ۷۸۵
  • ۲

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره بیستم

اگر این برای آمازون صادق است، برای وبسایت شما هم کار می‌کند

اگر چه آمازون ویژگی هایی دارد که بسیار خوب و کارا هستند، اما آن امکانات الزاما در هر وبسایت فروشگاه آنلاین دیگری به کار نمی آیند.

به عنوان مثال وب سایت Target.com نرم‌افزار «بررسی کاربران» آمازون را خریداری نمود، اما توفیقی در جلب نظر کاربران برای ارسال بررسی نداشت: بعد از گذشت یک ماه از عرضه‌ی کتاب “هری پاتر و یادگاران مرگ” با وجود آنکه هر دو سایت (آمازون و تارگت) حدود دو میلیون نسخه از این کتاب را فروخته بودند، کاربران آمازون ۱۸۰۵ بررسی ثبت کردند و در مقابل تارگت تنها ۳ بررسی دریافت نمود.

البته این مورد به معنی این نیست که شما نباید طراحی دیگر وبسایت‌ها را استفاده نمایید، برعکس باید این کار انجام رو بکنید. اما مطمئن شوید که فهمیده‌اید که چرا آن طراحی برای وبسایت مورد نظر درست کار می کند و برای شرکت شما و کاربران شما چگونه کار خواهد کرد.

UX20

شماره قبلی شماره بعدی

همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

۲ واکنش

  1. ۱۲-اسفند , ۱۳۹۳

    […] شماره بیستم jQuery(document).ready(function($){$.post('http://hive.ir/wp-admin/admin-ajax.php',{action:'wpt_view_count',id:'727'});}); […]

  2. ۱۵-فروردین , ۱۳۹۴

    […] شماره قبلی شماره بعدی […]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *