• شاخه: طراحی    ::    بازدید: ۸۶۵
  • ۰

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره یازدهم

لازم است که در فواصل زمانی معین به بازطراحی وبسایت خود بپردازید

برای بسیاری، بازطراحی به معنی نو نوار کردن ظاهر یک وبسایت به امید افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر است. در واقع چنین پروژه‌هایی اغلب غیر سازنده هستند، زیرا بازخوردهای کاربران از تعداد زیادی پروژه‌ی بازطراحی ثابت کرده است که کاربران از تغییر بیزارند، حتی اگر طراحی جدید بصورت واضح از طراحی اولیه برتر باشد.

برای اینکه یک بازطراحی موثر باشد، طراحی جدید باید از فهم چیزهایی که در وبسایت فعلی کارا هستند و چیزهایی که کارا نیستند و اینکه نیازهای کاربران از آخرین باطراحی چه تغییراتی کرده است نشات بگیرد.

در بیشتر موارد کافی است که تغییرات کوچکی در رابط کاربری وبسایت ایجاد کنید. گوگل، یاهو و آمازون و بسیاری از دیگر سایت‌ها، چنین استراتژی موفقی را دنبال می‌کنند: شما به سختی می توانید تغییرات عمده ای در وبسایت‌هایشان مشاهده کنید، اگرچه آنها بطور مداوم طراحی وبسایتشان را بهتر می‌کنند

UX11

شماره قبلی شماره بعدی

همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

  1. ۱۲-اسفند , ۱۳۹۳

    […] شماره قبلی شماره بعدی […]

  2. ۲۰-اردیبهشت , ۱۳۹۴

    […] شماره قبلی شماره بعدی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *