• شاخه: طراحی    ::    بازدید: ۹۵۲
  • ۰

باورهای غلط در تجربه‌کاربری: شماره دهم

اگر طرحتان خوب باشد، جزئیات زیاد مهم نیستند

چالرز ایمز : جزئیات بی‌ارزش نیستند، آنها در کنار هم طرح را به وجود می‌آورند.

جزئیات ریز، مثل پیام خطای به‌جا و قابل فهم، جملات کوتاه بدرد بخور یا ترتیب قرارگیری محصولات در صفحه گروه‌بندی محصولات تاثیر بسیاری برروی تجربه کاربری و دستیابی به هدف اصلی ما دارند.

قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود. چیزی که شرکت اپل همیشه با آن توجه می کند : وسواس شدید بر روی جزئیات تا کوچکترین بیت.

شماره قبلی شماره بعدی

همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

  1. ۱۲-اسفند , ۱۳۹۳

    […] شماره قبلی شماره بعدی […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *